Sand Valley Golf Resort – Pasłęk

• Wideo
  • Kontakt
  • Opis

Sand Valley Golf Resort to kompleks, w którego skład wchodzi 18-dolkowe pole golfowe oraz akademia golfa. Będzie także driving range (z zadaszonymi stanowiskami) oraz putting green.

Pole jest usytuowane na 20 metrowym wzniesieniu z widokiem na okolicę. Nazwa została zainspirowana doliną, która dzieli teren na dwa płaskowyże. Pole jest położone na piaszczystym podłożu. Pole golfowe Sand Valley powstało w latach 2006-2009. Zostało zaprojektowane przez Lassi Pekka Tilander, a nad pracami czuwał Tony Ristola. Charakterystyczne na polu są liczne bunkry, z których jeden, o powierzchni 2 hektarów, ciągnie się przez prawie pół kilometra i przecina trzy fairwaye. Znajdują się tu także dwa rodzaje bunkrów – „pot bunkers” oraz „waste bunkers”. Pole jest zaprojektowane tak, aby było gotowe do przyjęcia graczy o różnym poziomie zaawansowania.

• Dołki

Zobacz mapki wszystkich dołków na polu

• Wideo

Zobacz wideo z przelotów nad każdym dołkiem na tym polu

• Kontakt

• Sand Valley Hole 17
  • Sand Valley Hole 18
  • Sand Valley Hole 1
    Uważaj na out-of-bounds po prawej. Gdziekolwiek na fairwayu jest dobrze, ale gra do środka zapewni Ci najlepszy widok na green.
  • Sand Valley Hole 2
    Celuj pomiędzy sosnami a waste bunkrem po prawej stronie. Ci, którzy mają długie strzały mogą ściąć zakręt, aby mieć lepszy kąt wyjścia na greena. Po lewej pojawią się bunkry przy greenie.
  • Sand Valley Hole 3
    Celuj we flagę i licz na szczęście. Jeżeli flaga znajduje się w przedniej części wzniesienia, nie chcesz wykonać zbyt długiego uderzenia. I nie zapomnij wziąć poprawki na wiatr.
  • Sand Valley Hole 4
    Idealny drive jest po lewej od dwóch bunkrów na środku fairwaya. Da ci on dobry widok na greena i lepszy kąt przy drugim uderzeniu, niezależnie od tego czy zamierzasz iść lewą stroną, czy dojść do greena w dwóch uderzeniach. Green jest bardzo płaski, więc wbicie na niego piłki jest preferowanym zagraniem.
  • Sand Valley Hole 5
    Z tee nie będziesz miał pełnego widoku na green. Celuj na lewo od bunkra widocznego z tee. Gdy drive znosi na prawo, piłka może wpaść w jeden w bunkrów wchodzących w zbocze. Uderzenia chip and run sprawdzają się najlepiej na tym pofałdowanym greenie.
  • Sand Valley Hole 6
    Trzymaj się prawej strony fairwaya, gdyż umożliwi ci to krótsze drugie uderzenie i najlepszy kąt podejścia do greena. Nie rób długich uderzeń, ponieważ piłki, które przelecą za greena zawsze lądują w rzece.
  • Sand Valley Hole 7
    To jak zagramy z tee zależy od naszych ambicji, ponieważ im bardziej w prawo uderzymy, tym krótsze będzie drugie uderzenie. Granie w lewo da nam lepszy kąt podejścia do greena, ale jednocześnie uderzenie będzie musiało być dużo dłuższe z tej strony.
  • Sand Valley Hole 8
    Wylądowanie gdziekolwiek na szerokim fairway będzie dobrym zagraniem, ale jego prawa strona daje nam lepszy kąt i drobną przewagę w odległości przy drugim uderzeniu. Ci, którzy zamierzają dostać się do greena w dwóch uderzeniach, powinni celować 20 metrów na lewo od bunkra w kształcie litery A, widocznego po prawej stronie fairwaya.
  • Sand Valley Hole 9
    Na tym fairway’u piłki będą się staczać z prawej na lewą stronę, więc celuj prosto na dużą sosnę. Green spoczywa na płaskim wzgórzu po drugiej stronie kanionu, więc nie da się podjechać melexem. Upewnij się, że masz ze sobą odpowiednie kije i graj na lewą stronę greena tylko jeżeli koniecznie musisz mieć birdie.
  • Sand Valley Hole 10
    Nie uderzaj zbyt mocno na lewo, ani na prawo, ani za daleko. I weź poprawkę na wiatr.
  • Sand Valley Hole 11
    Granie na prawo od bunkra na fairway’u jest optymalną strategią, chociaż jest to bardziej ryzykowne od grania na lewo.
  • Sand Valley Hole 12
    Zagraj woodem w prawą stronę fairwaya. W zależności od rezultatu możesz zagrać krótkim ironem na wysoko umiejscowiony fairway po lewej albo średnim ironem w stronę dwóch świerków widocznych w przerwie w waste bunkrze. Należy celować na lewo od flagi, mniej więcej w stronę kamienia.
  • Sand Valley Hole 13
    Zacznij swój drive 20 metrów na prawo od greena, a fairway powinien skerować twoją piłkę bliżej greena. Ponownie, uderzenie chip and run może być najlepszym sposobem na to, by nie wypaść z greena, który jest mocno nachylony w lewą stronę.
  • Sand Valley Hole 14
    Celuj między dwa bunkry i postaraj się znaleźć przed dołkiem. Wykorzystaj zielone kontury dołka, kiedy jest po lewej.
  • Sand Valley Hole 15
    Uderzaj na prawo od drugiego bunkra na fairway’s. Następnie obierz linie uderzenia, z którą będzie ci wygodnie, ale postaraj się nie wyjść zbyt daleko na prawo, ponieważ w przeciwnym wypadku następne uderzenie będziesz wykonywał w ciemno. Na prawo od greena jest dość miejsca, więc nie ma sensu ryzykować wylądowania piłki w rzece.
  • Sand Valley Hole 16
    Celuj na flagę od 10 dołka, aby uniknąć wody po lewej. Po prawej stronie jest więcej miejsca, niż mogłoby się zdawać. W okolicy greena zostaw wedga w torbie.
  • Sand Valley Hole 17
    Zacznij długim ironem albo woodem i celuj na prawo od flagi. Wszystkie piłki lądujące bezpośrednio za bunkrem znosi mocno z prawej na lewą.
  • Sand Valley Hole 18
    Graj lewą stroną fairway’a, ponieważ po prawej stronie znosi on wszystkie piłki w kierunku przeszkód po prawej. Green jest długi i stromy, więc dobrze zaplanowana odległość jest kluczową kwestią.