Lisia Polana GCC

• Wideo
  • Kontakt
  • Opis

18-dołkowe pole, driving range, kryty driving range, pitching green, putting green, chipping green, wypożyczalnia sprzętu golfowego, proshop, hotel, restauracja, bar, akademia golfa

• Dołki

Zobacz mapki wszystkich dołków na polu

• Wideo

Zobacz wideo z przelotów nad każdym dołkiem na tym polu

• Kontakt

• Lisia Polana Hole 17
  • Lisia Polana Hole 18
  • Lisia Polana Hole 1

Na początek pola średnio długie i średnio trudne par 4. Fairway biegnie pod górę, aż pod sam green. Po prawej stronie trzeba uważać na OB. Otwarcie w okolice bunkra po lewej. Drugie uderzenie prosto na green i uwaga na bunkier po prawej przed greenem. Sam green jest wyniesiony – spadki z każdej strony. Dodatkowy bunkier, po prawej stronie. Powierzchnia pofalowana i spadek od tyłu w stronę fairwaya. Okolica wokół greena – semi-rough a potem rough, zarośnięty gęstą trawą.

• Lisia Polana Hole 2

Dość trudne i dłuższe par 4. Otwieraj na środek fairwaya na prawo od lewego bunkra lub za nim. Uwaga na prawy długi bunkier i pas rough po prawej – łatwo można tu zgubić piłkę w gęstej trawie lub wypaść na OB.

Po lewej, wzdłuż całego dołka gęsty rough – obszar wysokiej trawy. Na green wchodź prosto. Po lewej masz bunkier. Green jest wyniesiony z każdej strony. Powierzchnia lekko pofałdowana opada od lewej do prawej strony.

• Lisia Polana Hole 3

Długie i najtrudniejsze na polu par 4. Potrzebne są 2 dalekie i proste uderzenia, aby trafić na green i ukończyć dołek w regulacji. Otwórz na fairway na wysokości co najmniej dużego bunkra po lewej. Drugie uderzenie prosto na środek lub nieco po prawej stronie greenu. Po lewej mały bunkier. Green jest mały, lekko wyniesiony. Wokół jest bardzo mało miejsca. Po prawej OB a z tyłu oraz po lewej krzaki i niskie drzewka. Powierzchnia greena płaska.

• Lisia Polana Hole 4

Długie i raczej trudne par 3. Trzeba wejść prosto na green, który jest wyniesiony z każdej strony. Front dość stromy. Po lewej głęboki bunkier i ścianka nad nim. Po prawej wzdłuż dołka OB. Powierzchnia greenu lekko pofalowana, opada w stronę lewego frontu i bunkra.

Kij z tee: iron 6 lub 5

• Lisia Polana Hole 5

Średnio trudne par 5. Fairway niezbyt szeroki. Po lewej rough, drzewka lub krzaki oraz gęsta trawa. Po prawej wąski zarośnięty pas przy płocie i OB. Otwarcie na wysokość lub za obszerny bunkier po lewej. Drugie uderzenie poślij w okolice kolejnego bunkra po prawej. Staraj się trzymać lewej strony fairwaya. Green atakuj na wprost lub nieco z lewej. Green jest łagodnie wyniesiony, ale otoczenie jest raczej płaskie. Wokół jest sporo miejsca, przy czym uważaj na mały bunkier po prawej. Na samym greenie powierzchnia pofalowana i jest lekki spadek od lewej do prawej.

• Lisia Polana Hole 6

Niedługie i średnio trudne par 4. Otwieraj na środek lub lewą stronę fairwaya na wysokości lewego bunkra. Po prawej stronie pas zarośniętego rough i OB. Trzymaj się lewej strony. Przed greenem duży bunkier po prawej i większe drzewo po lewej. Niedużo miejsca wokół greenu. Otoczenie to małe drzewka i krzaki. Na green dobrze jest wejść nieco od lewej. Green jest lekko wyniesiony i pofalowany. Jest wystarczająco szeroki, aby móc na niego bezpiecznie trafić.

Kij z tee: deiver lub wood 3

• Lisia Polana Hole 7

Stosunkowo proste i niedługie par 3. Małe bunkry na froncie po lewej i prawej. Z lewej i z tyłu małe wzniesienie, które dobrze „łapie” przestrzelone piłki. Po prawej za bunkrem również małe wzniesienie. Powierzchnia płaska a sam green dość szeroki, aby móc go zaatakować bezpiecznie przy każdej pozycji flagi. Po prawej OB. Za greenem jest rough i gęsta trawa oraz krzaki.

Kij z tee: iron 8

• Lisia Polana Hole 8

Długie i dość trudne par 5. Po prawej wzdłuż całego dołka pas rough, przechodzący w gęściejszą trawę, krzaki i OB. Unikaj zdecydowanie tej strony. Po lewej rough z wysoką trawą a potem woda. Otwieraj nieco na lewą stronę fairwaya na wysokości pomiędzy 2 bunkrami. Drugim uderzeniem staraj się dotrzeć na obszar za wodą. Masz głęboki bunkier na froncie greenu, więc lekko, od lewej i z góry. Uważaj by z niego nie spaść, bo powrót może być trudny. Po lewej jest bardzo mało czystego miejsca a potem niestety krzaki, klomby lub gęściejszy rough z wysoką trawą. Sam green jest znacznie wyniesiony, ale powierzchnia jest niezbyt pofalowana. Krawędzie opadają do środka i pomagają trochę łapać mocniejsze piłki.

• Lisia Polana Hole 9

Dłuższe i wymagające par 4. Po lewej green zasłania pas gęstego roughu, krzaki a potem kępy drzew. Po prawej, nad fairwayem pas gęstej trawy i OB. Fairway opada znacząco w dół a potem zakręca w lewo. Postaraj się otworzyć prosto, jak najbliżej zakrętu, aby móc wejść czysto na green. Drugie uderzenie prosto lub nieco po prawej stronie greenu. 2 małe bunkry po prawej i lewej stronie. Za greenem jest średni spadek. Powierzchnia greenu lekko pofalowana, długa i w miarę szeroka.

• Lisia Polana Hole 10

Dłuższe par 4 o średnim poziomie trudności. Fairway idzie w górę od tee na prawo a potem w miarę płasko, lekko w lewo do greenu. Po lewej rough, kępy drzew oraz ścieżka. Raczej unikaj tej strony. Po prawej nieco lepiej, ale nie wpadnij na drzewa przed bunkrem. Otwieraj starając się dobić na wysokość za bunkrem. Drugie uderzenie poślij prosto na green, jego tylną część. Green jest nieco wyniesiony. 2 małe bunkry po lewej i prawej. Sam green opada od swojego tyłu w stronę lewego frontu. Jest trochę pofalowany, dość długi i szeroki, ale ma tendencję do staczania się piłek, więc puttuj ostrożnie.

• Lisia Polana Hole 11

Dosyć trudny par 5 z wodą po lewej i pośrodku. Po prawej pas drzewek i średnio zarośniętego roughu. Otwieraj kierując się na ten lasek, ale tak by wylądować na środku fairawa, jak najbliżej przedniej wody. Drugie uderzenie poślij prosto na wysokość połowy drugiej części fairwaya. Ten opada łagodnie w stronę greenu. Po lewej gęściejszy rough, po prawej nieco lepiej. Przy greenie dość duże i głębokie bunkry. Green lekko wyniesiony, długi i wąski. Powierzchnia w miarę płaska.

• Lisia Polana Hole 12

Wymagające par 3 z uwagi na otoczenie greenu – wodę po lewej. Green na wzniesieniu. Broniący bunkier na froncie. Spadki na front i po prawej. Z tyłu woda. Bezpieczniej jest wejść na green od prawej ryzykując bogey.

Kij z tee: iron 7

• Lisia Polana Hole 13

Długie i wymagające par 4. Prawa strona mocno zarośnięta – rough i pasmo gęstych drzewek i krzaków. Unikaj tej strony. Otwieraj lekko na prawą stronę fairwaya pod lasek. Potem bezpiecznie staraj się wejść na green po prawej stronie. Rough po prawej i lewej gdzie łatwo jest zgubić piłkę. Przed greenem, po lewej duży głęboki bunkier. Green jest wyniesiony, dość dużych rozmiarów. – spadki w każdą stronę. Sama powierzchnia pofalowana – spadki do środka po lewej i prawej.

• Lisia Polana Hole 14

Proste krótkie par 4. Otwierając uważaj na lewą stronę, gdzie masz wysoki rough i drzewka. Po prawej jest nieco lepiej, ale tu też łatwo zgubić piłę. Celuj raczej w stronę środka fairwaya na wysokości przed bunkrem po prawej. Otoczenie greenu to wyższy rough i drzewa po lewej i z tyłu. Green jest wyniesiony – 3 bunkry: lewa, prawa i tył. Powierzchnia lekko pofalowana – dość szeroko.

• Lisia Polana Hole 15

Dość trudne par 4. Po lewej i prawej gęsty i wysoki rough i drzewka. Fairway łagodnie opada w stronę greenu. Postaraj się otworzyć na środek faiwaya. Przed samym greenem, po lewej duża woda, Green jest na wysokiej górce. Stromo z każdej strony. Bardzo ryzykowne jest atakowanie greenu na wprost, przez wodę. Nieco łatwiej wejść od prawej. Green jest mały i raczej płaski, ale opada znacznie od swojego tyłu w stronę wody. Puttuj ostrożnie, aby z niego nie spaść.

• Lisia Polana Hole 16

Bardzo długie par 3. Musisz otworzyć prosto na green, który jest chroniony bunkrami po lewej i po prawej. Uważaj na początek fairwaya. Po lewej i prawej są drzewa i zazwyczaj gęsty rough. Green jest długi i szerszy na samym końcu. Lekko opada od tyłu do przodu. Za greenem i po lewej niedużo miejsca.

Kij z tee: wood 3 lub iron 4

• Lisia Polana Hole 17

Długie i trudne par 5. Na początku trzeba otworzyć na wysokość, gdzie wąski fairway zakręca w stronę greenu. Po lewej rough i lasek. Po prawej nieduży bunkier i pas zarośniętego rough z masą niewysokich drzewek. Lepiej tu nie wpadać. Od zakrętu, po lewej również wysoki rough. Drugie uderzenie poślij prosto i jak najbliżej prawego bunkra. Przed greenem masz jeszcze spory bunkier po lewej. Green zakręca lekko w lewo, do góry. Jest łagodnie wyniesiony. Najbezpieczniej jest wejść od prawej strony, zaraz za prawym bunkrem. Powierzchnia pofalowana. Leki spadek od prawego tyłu. Za greenem spadki i drzewka po lewej.

• Lisia Polana Hole 18

Długie trudne par 4 kończące pole. Mniej więcej od połowy fairway opada znacznie w stronę green. Otwierając trzeba się kierować na prawo od drzewa, możliwie obok lub za bunkier po prawej. Po prawej stronie pas rough i drzewek, gdzie można łatwo zgubić piłkę lub zasłonić sobie dostęp do greenu. Dalej fairway jest też lekko pochylony od lewej do prawej. Przed greenem uważaj jeszcze na pasy choinek po lewej i prawej. Otoczenie greenu na froncie pagórkowate. Bezpieczniej jest wchodzić na green na wprost uderzając na front tak by piłka sama wtoczyła się na green. Mocniejsze uderzanie może się zakończyć spadkiem lub odbiciem od górki. Za greenem spadki w stronę domku klubowego. Green jest nieduży i pofalowany. Opada od tyłu i przodu do środka. Dobrze będzie tu zrobić bogey. Powodzenia!